Untitled 6
مراحل ثبت نامه وارده
1-هدف:
انجام نامه نگاری
2- مدت زمان انجام کار:
از زمان دریافت به مدت پنج دقیقه
3- متصدی مربوطه:
جناب آقای میثم زمانی
تماس: 57770075 داخلی 101
4- شرح:
نامه ها از ادارات دیگر به دو صورت برای مدیریت ارسال می گردند:
1-به صورت دستی: توسط ارباب رجوع و یا برنده نامه اداره مبدا
2-از طریق شبکه دولت و بستر شبکه های کامپیوتری
نامه هایی که به صورت 1 وارد می شوند باید مراحل زیر را بگذرانند:
1-
در بدو ورود می بایست به به مدیر و یا جانشین وی مراجعه گردد.
2-
زیر نامه توسط مدیر جهت واحد مربوطه دستور بررسی داده می شود
3-
نامه به دبیرخانه ارجاع و در آنجا در سیستم کامپیوتری اتوماسیون اداری ثبت می گردد.
4-
نامه از طریق شبکه کامپیوتری اتوماسیون اداری برای واحد مربوطه ارسال گشته و به ارباب رجوع جهت مراجعه به آن واحد اطلاع داده می شود.
نامه هایی که به صورت دوم وارد می شوند:
صندوق دریافتی شبکه دولت اداره به صورت روزانه و لحظه به لحظه توسط پرسنل دبیرخانه چک می گردد.
در صورت وجود نامه:
1- صندوق دریافت شبکه دولت به صورت روزانه و لحظه ای چک می گردد.
2- در صورت وجود نامه، دریافت و در سیستم کامپیوتری اتوماسیون اداری ثبت می گردد .
3-نامه از طریق اتوماسیون به مدیر و نیز واحد مربوطه ارجاع می گردد.
4-ارباب رجوع می تواند به واحد مربوطه مراجعه و نسبت به پیگیری نامه خود اقدام نماید.
|